Leden SP Gemert-Bakel bespreken koers landelijke SP

2 september 2016

Leden SP Gemert-Bakel bespreken koers landelijke SP

Leden van de SP Gemert-Bakel kunnen invloed uitoefenen op het concept-verkiezingsprogramma van de landelijke SP. De SP Gemert-Bakel bespreekt eventuele wijzigingen op het concept-programma en de SP-kandidatenlijst tijdens twee ledenvergaderingen. Deze zijn gepland op de woensdagen 26 oktober en 7 december. Locatie en tijdstip worden nog bekend gemaakt. De eerder aangekondigde ledenvergadering van 14 september komt hiermee te vervallen.

Het SP-verkiezingsprogramma wordt democratisch vastgesteld op het partijcongres van zaterdag 14 januari 2017. De SP Gemert-Bakel zal daar vertegenwoordigd zijn. De ledenvergadering van SP Gemert-Bakel kan wijzigingsvoorstellen voor het programma indienen. Dit gaat in twee rondes.

De verkiezingen voor de Tweede Kamer zijn op woensdag 15 maart 2017.

Stem je SP, maar ben je nog geen lid? Misschien wil je die volgende stap zetten. Voor 10 euro per half jaar ben je al lid. Voor meer info mail naar gemert-bakel@sp.nl of bel 0623234859. De invloed van de SP-afdeling Gemert-Bakel is groter als we veel leden hebben. Je lidmaatschap telt!