Wie vindt onze campagneborden toch zo leuk?

2 maart 2017

Wie vindt onze campagneborden toch zo leuk?

De Mortel is een sympathieke en mooie dorpskern. Helaas gebeuren er wel eens minder leuke dingen. Niet dat het een ramp is, maar het verwijderen van een campagnebord is geen grootse daad. Toch gebeurt het in De Mortel en dan komt de vraag op: WAAROM?

Het bord is vakkundig verwijderd. Dat betekent volgens ons dat iemand dit doelbewust heeft gedaan. Niet uit opwelling of balorigheid, maar uit rancune? Iemand die blijkbaar iets tegen heeft op de SP, landelijk of plaatselijk. Wij vragen ons af wat we deze persoon of personen misdaan hebben dat zij deze campagnevoering het mooie De Mortel niet gunnen?

Net als andere partijen zijn wij ook plaatselijk actief als het om landelijke gebeurtenissen gaat. We proberen ons in te zetten voor de belangen van mensen. Gunt deze persoon de Mortelse mensen niet de aandacht van de SP, een partij waarop in 2012 meer dan 100 Mortelnaren hebben gestemd. De SP is niet kwaad op de bordverwijderaar(s), maar vraagt zich af wat hem/haar/hen bezielt? Je kunt het niet eens zijn met een bepaalde politieke opvatting, maar praat daarover met betrokkenen. Vernieling is nooit een optie.

Daarom dagen wij onze opponent(en) uit om in discussie te gaan met ons. Dat kan op verschillende manieren o.a. via deze krant of onze website. Wij zijn bereid overal uitleg over te geven en staan open voor vele ideeën. Staat de ander daar ook voor open?

Mocht het zijn dat de verwijderaar onze borden echt leuk vindt, dan vinden wij het fijn als hij/zij dit meldt op onderstaand telefoonnummer. Na de verkiezingen hebben we nog wel meer borden voor de verzamelaar, want we hebben veel verschillende aanplakbiljetten.

Wie de handschoen past, neme hem op.