Op de koffie met de SP in de Bron

14 maart 2018

Op de koffie met de SP in de Bron

Op het moment dat u dit artikeltje leest, heeft u mogelijk  uw stem al uitgebracht voor de gemeenteraadverkiezing of bent u het nog van plan. Na 21 maart hebben we een nieuwe gemeenteraad met daarin waarschijnlijk ook een SP-fractie. Helemaal nieuw, want we doen voor de eerste keer mee.

Vaak zie je dat na de verkiezingen de politieke partijen hun belangstelling voor de kiezer snel verliezen en over gaan naar de orde van de dag:  óver mensen praten en niet mét mensen.

De SP in Gemert-Bakel is dit niet van plan en wil belangstelling blijven houden voor de mensen door met ze te blijven praten. Daarom een ontmoeting in De Bron direct na de verkiezingen.

Wij willen met de Handelse mensen in gesprek over alle zaken die door hen belangrijk worden gevonden en waar wij als SP iets mee kunnen/moeten doen. Een gezellige sfeer met een kop koffie en met elkaar samen in gesprek over zorg, huishoudelijke hulp, parkeerplaatsen, groen in het dorp, overlast van stank, etc. Alles is bespreekbaar.

Daarom nodigen wij alle Handelnaren uit om met ons een kop koffie te komen drinken op woensdag 11 april om 19.30 uur in de foyer van De Bron.

De SP heeft Handel in beeld.